این کارگاه روانشناسی فروش است که می تواند از شما انسان توانمندی بسازد که وجودتون کسب و کارها را متحول کند. آیا برای این تغییر بزرگ آماده هستید؟ این دوره ویژه زنان و مردانی که نمیخواهند عادی باشند و عادی زندگی کنند! آیا عبور از یک دیوار بتونی عظیم امکانپذیر است؟ در دنیای فروش امکان ندارد فروشی صورت بگیرد مگر اینکه توانایی عبور از دیوار عظیم «اعتراضات مشتری» وجود داشته باشد. این دیوار بازدارنده بهقدری در نگاه نخست مستحکم و نفوذناپذیر به نظر میرسد که بسیاری از فروشندگان با اینکه به روشنی میدانند درآمد هنگفتی در کار فروش و فروشندگی نهفته است از خیرِ آن میگذرند و به کارهای سادهتر و کم دردسرتر بار درآمدی متوسط و یا حتی کم میپردازند. حتی فروشندگان حرفهای هم به شما خواهند گفت که با همهی تجربهای که دارند هنوز به هنگام رویارویی با این دیوار، دچار ترس و تردید میشوند! تنها دلیل آنهم این است که:بیشتر وقتها، فقط بهقدری که هدفگذاری کردهاند و نیاز دارند میفروشند! در حالیکه توانایی فروش آنها بسیار فراتر از حدی که است که عمل میکنند. چرا؟ شما مجبور نیستید که تمام عمر با درآمدهای ثابت بخور و نمیر زندگی کنید! اگر به حرفهی شریف «فروش علمی» علاقهمند هستید با آموزشهای بهروز و کارآمد «محمد جانبلاغی» میتوانید بهسرعت و به شیوهای راحت و لذتبخش از سدهای بهظاهر نفوذناپذیر گذر کنید. به هزارویک دلیل «فروشندهی حرفهای و علمی بودن» یکی از بهترین انتخابهای شما برای کار و حرفهتان است:کاری با لذت و درآمد فراوان و بیانتها… امکان آشنایی با مردمان مختلف و کمک به آنها تا بتوانند به کمک شما زندگیشان شادتر و لذتبخشتر شود. یکی از دیوارهای بتونی و به ظاهر نفوذناپذیر در فروش «اعتراضات مشتری» نام دارد. درست زمانی که فروشنده محصول یا خدمت خود را به مشتری معرفی کرده است و بر این گمان است که همه چیز خوب پیش رفته است، مشتری شروع به اعتراضاتی از جمله:قیمتتان گران است. ما از دیگری میخریم و راضی هستیم. از رنگ محصولتان خوشم نمیآید. به شما خبر میدهم. یک وقت دیگر تماس بگیرید. کیفیت محصول یا خدمتتان خوب نیست، یا ضعیف است. و دهها و صدها اعتراض دیگر! بر اساس این نگرش و در این چارچوب، همهی ما به نوعی سرگرم فروش هستیم:دستفروش جورابش را میفروشد. معلم دانشش را. پدر و مادر نصیحتهایشان را. شرکت، محصول و برندش را. کسی که در جلسه مصاحبه شغلی شرکت میکند، رزومهاش را. و حتی به تعبیری یک ملت، فرهنگ و تمدنش را میفروشد و عرضه میکند. البته طبیعتاً همهی این کارها از لحاظ میزان دشواری در یک سطح نیستند. پیچیدهترین شکلها زمانی است که اندیشه و تفکر و مدل ذهنی را عرضه میکنیم و از دیگران تایید و حمایت میطلبیم. محمد جانبلاغی دوره مهارت فروش و فروشندگی حرفه ای را به چه کسانی توصیه میکند؟ مهارت فروش را به همهی کسانی که به نوعی با بازاریابی مستقیم سر و کار دارند توصیه میکند. موارد زیر، برخی از مخاطبانی هستند که ما در تدوین این درسها مد نظر قرار میدهیم:کسانی که در یک فروشگاه یا مغازه کار میکنند و برای فروش یا معرفی محصولات با مشتریان در تماس هستند. کسانی که برای معرفی و فروش محصولات، به صورت حضوری به مشتریان مراجعه میکنند. کسانی که در بخشی از فرایند بازاریابی تلفنی درگیر و مشغول فعالیت هستند. کسانی که سرپرستی یا آموزش فروشندگان و ویزیتورها را بر عهده دارند. کسانی که محصولات و خدمات خاص را عرضه یا صرفاً معرفی میکنند (به عنوان مثال مدرپها) حداقل یکسال از شروع کسبوکار و یا فعالیتشان گذشته باشد. و برنامه مشخصی برای رشد و توسعه کسبوکار و فروششان دارند. افرادی که آماده برای تغییر و پیشرفت هستند. افرادی که آموزشپذیر هستند. افرادی که بلافاصله آموزشها را بکار میگیرند. افرادی که دوست دارند سرمشق و الگوی دیگران باشند. افرادی که دوست دارند مورد مشورت افراد قرار گیرند. افرادی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم در کار فروش، بازاریابی و یا متقاعد کردن دیگران هستند. نهتنها در فروش بلکه در تمام زمینههای زندگی فردی توانمندتر و موفقتر میشوید. دوره آموزشی روانشناسی فـــروش برای شما که میخواهید:۱. فروش را به یک مهارت درونی و پایدار تبدیل کنید ۲. در هر شرایطی، بیشتر بفروشید ۳. از راه فروش، به انسانها خدمت کنید ۴. و ثروت پایدار و روزافزون بسازید شرایط پذیرش:داوطلبان از میان افرادی که دارای این ۳ ویژگی اصلی هستند انتخاب میشوند:دوم:جاهطلب باشند، به این معنی که بخواهند رشد کنند و به متوسط بودن راضی نباشید. بخواهند نقش ارزشمندی در اقتصاد کشورشان داشته باشند و برای بهتر شدن آن کاری عملی انجام دهند. مسئولیت موفقیت و شادکامی امروز و فردای شما تنها بهعهدۀ «شما» است و نه هیچکس دیگر. هم اکنون می توانید برای اطلاعات بیشتر و آموزش به خودتان با ما تماس بگیرید ضمانت رضایتِ شما از شرکت در دوره روانشناسی فروش من، محمد جانبلاغی، اثربخشی و کاربردی بودن این دوره را ضمانت میکنم. اگر به هر دلیلی در پایان دوره از آموزشهای ارائهشده راضی نبودید تمام مبلغ این دوره بدونه هیچ پرسشی به شما بازگردانده خواهد شد. چــرا دوره روانـــشناسی فــــروش؟ همه کارها نیاز به یادگیریِ مهارت و تکنیک دارد، فروش هم مستثنا از این قضیه نیست. در دورۀ روانشناسی فروش، بهطور تخصصی به شما تکنیکها و مهارتهای فروش آموزش داده میشود و با پیگیری، این مهارتها در شما درونی و ماندگار میگردد. در دورۀ روانشناسی فروش یاد میگیرید ابتدا وضعیت موجود خود را بشناسید، آن را بپذیرید و سپس برای تغییر آن و پیشرفت مستمر خود، هدفگذاری و پیگیری کنید. در دورۀ روانشناسی فروش، ۳ مانع و گلوگاه اصلی در فروش را میشناسید و یاد میگیرید که چگونه با مهارت و استادی، از این موانع و گلوگاهها عبور کنید. اغلب افرادی که در موقعیت شما هستند وقتی برای اولین مرتبه می خواستند از خدمات محمد جانبلاغی استفاده کنند مردد بودند اما هم اکنون یکی از بهترین طرفداران ما هستند و ما را به دوستانشان هم معرفی می کنند. مطمئناً کتاب ها و مقالات زیادی در زمینه موفقیت و ثروتمندی مطالعه نموده یا در کلاس ها و دوره های متعددی شرکت کرده اید اما نتیجه لازم را نگرفته اید! چندین بار تصمیم گرفته اید اهدافی برای خود در نظر بگیرید و به آنها عمل کنید اما نتوانسته اید. بهتر است بدانید که شما تنها نیستید!!! بیش از ۹۵% از انسانها خود را در رسیدن به هدفهای ارزشمند زندگی شان موفق نمی بینند. به همین دلیل است که تمام قهرمانان بزرگ ورزش دنیا و تمام سیاستمدار ها ،هنرمندان ، مدیران موسسه های بزرگ و افراد موفق در سراسر جهان برای موفق شدن و موفق ماندن افراد قابل اعتماد و آگاهی را به عنوان "کوچ"(یاور) "در کنار خود دارند. ما معتقدیم شما به آسانی به قله ی موفقیت دست میابید،کافی است بخواهید و اقدام کنید. حال پرسشی ازشما دارم که چرا درصد کمی از محصولات شما فروش می رود و مردم زیاد علاقمند به خرید این محصولات نیستند؟ براساس مطالعات وتحقیقاتی که که در این زمینه داشتم وهمچنین تجربیاتی که درطی سالها به دست آورده ام به این موضوع پی بردم که بسیاری از مدیران کارآفرین،به تخصص خود،بیش از بازاریابی وفروش اهمیت می دهند. آنها با وجود این که وقت وهزینه زیادی صرف تولید محصولات باکیفیت وعالی می کنند هیچ برنامه ای برای فروش آن ندارند وعملا منتظر می نشینند که در بازار محصولی را که عرضه کرده اند به فروش برسد. تاریخ مصرف این شیوه مدتهاست که به پایان رسیده است. اعتقاد این کارآفرینان عزیز براین اصل استوار است که کالای باکیفیت وخوب همیشه همه ی بازار را از آن خود می کند.اما در حقیقت این تصور نادرستی است چرا که شما بارها مشاهده کرده اید که محصولاتی هستند که کیفیت پایین تری دارند اما اغلب از فروش بیشتری برخوردارند. مشاوره رایگان هیچ چیز بهتر از مشاوره رایگان نیست. در این یک ساعت جلسه همراه با یک فنجان چای داغ و تازه دم قرار است با هم بتوانیم بهترین سوالات را طراحی کنیم و مسیر را برای شما مشخص کنیم. به خاطر داشته باش:"برای دستیابی به آنچه هرگز نداشته ای باید راهی را بروی که هرگز نرفته ای"آموزش حرفه ای خود و سازمانتان را در کنار ما تجربه کنید. آموزش یک سرمایه گذاری بزرگ در زندگی می باشد که شما را قادر می سازد تا به زندگی فقیرانه تن در ندهید و با یاد گرفتن فنون مدیریت، رهبری و ثروت آفرینی به خلق یک زندگی شگفت انگیز نایل شوید . اغلب افرادی که در موقعیت شما هستند وقتی برای اولین مرتبه می خواستند از خدمات محمد جانبلاغی استفاده کنند مردد بودند، اما هم اکنون یکی از بهترین طرفداران ما هستند و ما را به دوستانشان هم معرفی می کنند. حاضرید روزی کمتر از ۲۰ هزار تومان روی خودتان سرمایه گذاری کنید؟، یعنی پول یک پیتزا در روز؟ ضمانت رضایتِ شما از شرکت در دوره روانشناسی فروش من، محمد جانبلاغی، اثربخشی و کاربردی بودن این دوره را ضمانت میکنم. اگر به هر دلیلی در پایان دوره از آموزشهای ارائهشده راضی نبودید تمام مبلغ این دوره بدونه هیچ پرسشی به شما بازگردانده خواهد شد. هزینه این دوره ها کمی گران نیست؟ (24 بازدید)
آخرین بازدید های انجام شده برای بالا بردن آمار بازدید صفحه آمــوزش حـــرفه ای فـروش –.::مکتب زندگی::. توسط کاربران ترافیسِت
توجه داشته باشید که صفحات تولید شده در ترافیسِت برای این صفحه از وب سایت schoollife.ir دارای لینک مستقیم به آمــوزش حـــرفه ای فـروش –.::مکتب زندگی::. هستند