پروژه ترافیست امروز به صورت بتا راه اندازی شد. این باعث افتخار ما می باشد که استفاده از سرویس افزایش آمار بازدید ترافیست کاملا رایگان و برای استفاده همگان می باشد.

تمامی کاربرانی که تمایل به استفاده از این سرویس دارند، می توانند همین حالا در ترافیست ثبت نام کنند تا از نسخه بتا این سرویس برای کمک به افزایش رنک گوگل و الکسا خود بهره ببرند.

همین حالا ثبت نام کنید

راهنمای استفاده از ترافیست در صفحه راهنمای استفاده از ترافیست برای افزایش آمار بازدید قرار داده شده است تا شما بتوانید به راحتی از این سرویس بهره مند شوید.

ترفند های افزایش رنک گوگل

معرفی ترافیست، ترفندی برای بالا بردن رنک گوگل و الکسا

ترافیست با تامین محیطی برای تبادل لینک برای تمامی کاربران، آمار بازدید واقعی شما را بالا می برد. این کار از طریق سیستم امتیاز دهی انجام می شود. کاربران به ازای بازدید از پیوند های ثبت شده دیگر کاربران در ترافیست، امتیاز کسب کرده و با استفاده از امتیاز های خود می توانند به دیگر بازدید کنندگان به ازای بازدیدشان از پیوند آنها در ترافیست، امتیاز بدهند. به این ترتیب کاربران برای پیوند های ثبت شده خودشان در ترافیست، بازدید واقعی می گیرند و این کار که باعث بالا بردن آمار بازدید سایت آنها می شود، تاثیر به سزایی در بالا بردن رنک سایت آنها نیز خواهد داشت.

شما می توانید همین حالا در ترافیست ثبت نام کنید تا اولین قدم برای افزایش رتبه سایت خود را بردارید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه سوالات متداول مراجعه کنید و یا از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.